zondag 21 november 2010

Essence - just in case

deze revieuw gaat over Essence - 33 Just in Case.

in de verpakking ziet hij er zo uit:

als ik hem op heb ziet hij er zo uit:















Dit zijn 2 laagjes over elkaar. Het mooiste is om het met minimaal 2 laagjes doen, anders zie je hem niet heel goed.  Op de foto zie je de glitters die erin zitten niet goed, in het echt zitten er mooie bruine glitters in. Op deze foto heb ik ook nog geen top-coat op

Just in case is een mooie bruine kleur met een beetje shimmer erin.. Het kwastje van dit lakje is erg fijn. Ik vind de lakje iets te dun, maar als je meerdere laagjes doe zie je hem gelukkig wel beter. Hoe de rest van deze collectie is weet ik nog niet.

Ik heb hier ook meteen een Nail-Art van gemaakt die ik morgen online zet.

Hoe vinden jullie dit lakje?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten