dinsdag 18 januari 2011

review oogschaduwdoosje

hey iedereen,
zondag had ik een review geschreven over een oogschaduwdoosje met 36 kleuren. vandaag wil ik het hebben over hetzelfde doosje, alleen dan met 5 kleuren.
net zoals het andere doosje weet ik niet wat het merk is (het is namelijk hetzelfde merk). de prijs weet ik ook alweer niet, dit komt ook doordat ik hem heb gekregen.
het doosje dicht:









het doosje open:









dit is het doosje als hij open is. zoals je ziet zit er shimmer in de kleuren. dit is ook in het echt zo, je kan het dus zien.
Net zoals de andere pallet zit deze ook in een handig doosje met een spiegel. hierbij zitten ook weer van die sponsapplicators, iets wat veel (ik ook) niet fijn vindt.

de swatches:

boven is met water
onder is zonder water






Bij dit palletje is de bruine redelijk gepigmenteerd. alle kleuren van deze zijn beter gepigmenteerd dan het andere palletje van dit merk.

Conclusie:
Beter gepigmenteerd dan het palletje van hetzelfde merk die ik zondag reviewde.
verder vind ik de uiterlijk van het doosje best goed. ook heb je veel oogschaduw (per kleur)

Kaylee

Geen opmerkingen:

Een reactie posten