woensdag 9 maart 2011

Nieuwe producten van Essence deel 1. nagelproducten en gezicht.

Nu het maart is krijgen diverse merken nieuwe producten.
Een van deze merken is Essence.
Vandaag ga ik het daarom hebben over de nieuwe producten van Essence.

De nieuwe producten van Essence,
Nou, waar moet ik beginnen…
Ik vind dat Essence veel leuke nieuwe dingen krijgt.
Vandaag begin ik met de nagelproducten en gezichtsproducten, omdat dit al best veel is doe ik de rest ook apart in stukjes.

ultra strong nail hardener pencil
een pen met nagel verhardener.
nail & hand care gloves

speciale handschoenen voor je handen en nagels om te zorgen dat de verzorgingsartikelen beter worden opgenomen door de huid

cuticle remover gel

speciale gel om de nagelriemen zacht te maken.

french matt/nude french manicure

2 nieuwe kleuren uit de French Glam nagellak collectie.
de kleuren:
  • 04 pretty matt
  • 05 simply nude
french click & go nails
speciale nepnagels waar al een soort lijm op zit.
ze blijven ongeveer 3 dagen zitten.
het is french manicure.

nail art magnetics nail polish
in de ‘Metallics LE’ zaten al 4 magnetische lakjes.
nu heeft Essence er standaard 5 kleuren in!
de kleuren zijn:
  • 01 miracle shine!
  • 02 hex hex!
  • 03 magic wand!
  • 04 mystic wish!
  • 05 pixie dust!
nail art magnet.
om de nail art magnetics nail polish van kleur te veranderen heb je een magneet nodig
deze magneet helpt je om patronen met strepen te maken.

Nail art Cracking base coat.
Essence krijgt nu ook craking top coat :D. dit zijn 2 base colours die je kan gebruiken
onder de cracking top coat. te koop in 2 kleuren:
  • champagne
  • silver
Nail art Cracking top coat
Essence krijgt nu ook craking top coat :D. dit zijn 2 top colours die je kan gebruiken
op de cracking base coat. te koop in 2 kleuren:
  • black
  • white
nail art special effect! topper.
6 verschillende kleuren Special Effect! topper heeft essence uitgebracht.
de kleuren:
  • 01 it’s purplicious
  • 02 circus confetti
  • 03 hello holo (ik denk dat dit de holo is van deze)
  • 04 mystic mermaid
  • 05 time for reflection
  • 06 you’re a gold mine
nail art sticker
sticker om als nail art te gebruiken
er is 1 nieuwe:
  • 06 surprise surprise!
nail art tattoo.
deze tattoos zijn extra dun om makkelijk op je nagels aan te brengen.
te koop in 2 verschillende designs:
  • bloemen
  • sterren en vlinders
nail art freestyle & tip painter.
mooie stripers. met een extra dun kwastje.
er zijn 3 nieuwe:
  • 08 juicy coral
  • 09 mysterious black
  • 10 more than silver
nail art pens.
3 nieuwe kleuren pennen waarmee je nail-art kan maken
de kleuren:
  • 07 blue ocean
  • 08 fresh green
  • 09 sweet berry
nail art twins
mooie set met 2 kleuren een colour base en glitter topper. ze zijn vernoemd naar liefdesstelletjes uit films
3 nieuwe kleuren:
  • 06 bella & edward       (twilight :D)
  • 07 chuck & blair          (ik denk van gossip girl)
  • 08 gabriella & troy       (high school musical)
colour & go quick drying nail polish
deze nagellak heeft (volgens essence) een hele brede kwastje, zodat je maar 1x over je nagel hoeft te gaan en hij is al helemaal gelakt, dit lijkt mijzelf heel vervelend.
er zijn nu 17!!! nieuwe kleuren te koop:
  • 41 very berry
  • 42 dress for a moment
  • 43 where is the party (een holographic lakje)
  • 44 modern romance
  • 45 date with the night
  • 46 wake up
  • 47 red-y to go (volgens mij ook een holographic)
  • 48 meet me now!
  • 49 the only chance
  • 50 irreplaceable
  • 51 mellow yellow
  • 52 out of my mind (wederom weer een holographic)
  • 53 you belong to me
  • 54 trust in fashion
  • 55 let’s get lost
  • 56 got a secret
  • 57 can’t cheat on me
multi dimension XXXL shine nail polish
van deze nagellak zijn er ook best veel nieuwe kleuren. namelijk er 11. de kleuren laat ik maar zeggen:
  • 68 perfectly true
  • 69 movin’ on
  • 70 makes me weak
  • 71 wanna kiss?
  • 72 found my love
  • 73 replay
  • 74 fall for me
  • 75 tryin’ to be cool
  • 76 cool and the gang
  • 77 call it fame
  • 78 right, girl

stampy nailpolish
speciale dikke nagellak om stempels (konad) op de nagels te maken.
er is 1 nieuwe kleur:
  • 03 stamp me! silver.
Gezicht:
brush set.
Essence krijgt een set met 4 kwasten. de volgende kwasten zitten erin:
  • blush brush
  • sponge applicator
  • eyeshadow brush
  • lip brush
stay all day 16h longlasting concealer
volgens Essence moet deze 16 uur zitten.
er zijn 2 kleuren:
  • 10 natural beige
  • 20 soft beige
mattifying compact powder
van deze compact powder heeft essence weer 3 nieuwe kleuren uitgebracht:
·        07 translucent
·        08 soft honey
·        09 soft tan
soft touch mousse make-up
ik denk dat dit een foundation is, maar dit is niet echt duidelijk.
er zijn 2 nieuwe kleuren uit:
  • 07 matt nude
  • 08 matt tan
coverstick
van de coverstick is een nieuwe, naturelle kleur uit.
de kleur is:
05 matt beige

dit waren de nieuwe nagel/gezichts dingen van essence.
morgen komen deel 2. lippen en ogen.

de foto’s zijn niet zelf gemaakt, ze komen van www.essence.eu. de site van Essence.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten