zaterdag 29 januari 2011

Modeshow

Maandag heb ik met school een modeshow. ik zit op Uiterlijke verzorging en daar hebben wij het project 'Mode en Styling'. hiervoor hebben wij een werkstuk moeten maken, mode tekenen en onze eigen kleding maken.

Met onze eigen kleding moeten we een modeshow lopen. de opbrengst die we ophalen gaat naar 'Pink Ribbon.' naast onze eigen kleding moeten we ook in een andere merk lopen.

Waar loop ik in?
We moesten een tuniekje maken. Ik zit in de groep 'Rock Chick' dus we moesten de kleding hierop afstemmen. Wij hebben gekozen voor donkerblauwe en rood (is uitgevallen naar roze) zodat we die kleuren hebben. Zelf loop ik in blauw (gelukkig maar). Het tuniekje hebben we gemaakt volgens een voorbeeld in het boekje dat we kregen. Onze groep heeft hem nog ingekort aan de onder-/zijkant. Wij moesten ook nog een ketting of een riem maken. wij hebben een ketting gemaakt. Ik had de kleuren groen (2 verschillende) en een soort crystalachtige kraal.

De modeshow.
maandag hebben we dan die modeshow. na school moeten we op school blijven zodat we kunnen voorbereiden en alles klaarzetten. daarna gaan we met zijn allen eten (pizza en lasagna) en daarna gaan we onze haren doen, make-up op en de kleding aan.

ik heb er erg zin in.
Foto's komen misschien.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten